PAPERATI

handmade paper flowers

FIND ME

Gdynia, Poland

LET’S TALK

hello@paperati.com
+48 601 --- ---

Forcing bulbs twins | Bliźniacze cebulki

Przedstawione poniżej „bliźniaczki” to kolejna odsłona projektu, o którym pisałam już wcześniej. Te papierowe kwiatki wykonałam opierając się na projekcie z książki Rebecci Thuss. Tak na prawdę to czerwony kwiat powstał jako pierwszy, a fioletowy jako ostatni.

Te dwa bliźniaczo podobne kwiatki przygotowałam specjalnie dla mojej mamy i jej siostry bliźniaczki z okazji Świąt Bożego Narodzenia. Stanowiły część prezentu.

Każdy kto spotkał na swojej drodze bliźniaki jednojajowe wie, że są one jak jedna osoba podzielona na pół. Moje mamy właśnie takie są i dlatego wiedziałam, że muszę przygotować dla nich takie same kwiatki lub przynajmniej bardzo do siebie podobne. Zazwyczaj nie lubię kilka razy robić takich samych rzeczy, ale tym razem było inaczej. Z każdą nową „cebulką” zmieniałam różne elementy.

Oba papierowe kwiaty zostały wykonane z grubej włoskiej krepy florystycznej. Płatki i liście częściowo malowałam, aby uzyskać ciekawszy efekt. Cebulki zostały osłonięte zwykłą bibułą w odpowiednio dobranym kolorze. Korzenie zrobiłam z cienkiego drutu w otulinie papierowej oraz częściowo z muliny, którą posmarowałam klejem dla uzyskania odpowiedniej sztywności.


The following „twins” is the next stage of the project, about which I wrote earlier. These paper flowers I made based on the design of the book Rebecca Thuss. Actually, this red flower was created first, and purple as the last.

I prepared these twin flowers for my mother and her twin sister as a part of the Christmas gift.

Anyone who met identical twins on his way knows that they are like one person split in half. My „moms” are just like that, so I had to prepare for them the same flowers or at least very similar ones. Usually I do not like to repeat the same project, but this time was different. With each new „bulb” I changed various elements.

Both paper flowers are made of thick Italian crepe florist. Petals and leaves are painted partly to get more interesting effect. Bulbs have been sheltered by simple tissue paper in a selected color. Roots were created from a thin paper covered floral wire, and partially from embriodery floss, which I covered with white glue to get the correct stiffness.

 

c-0687

c-0667

c-0674  c-0679

c-0680

c-0681  c-0690

c-0694

c-0698

c-0702

c-0705

Share Post :

More Posts